Eurosportista olympialaisten uusi koti Euroopassa

Maailman tunnetuin nuorille naisille suunnattu tv-kanava TLC tarjoaa energistä viihdettä suomalaisille kanavapaikalla 18.

Discovery Networks Finland on Suomen nopeimmin kasvava tv-yhtiö.
Friin erikoisratkaisut vaikuttavat kuluttajaan uudella tavalla.

Tavoitamme neljällä pääkanavallamme jo yli 2 900 000 katsojaa viikossa.

Discovery Networks Finland on vahvassa kasvussa oleva tv-yhtiö. Kanavamme ovat kasvattaneet kaupallista katseluosuuttaan kaupallisesti kiinnostavimmassa kohderyhmässä 25-44 -vuotiaat alkuvuoden 2015 aikana 25% verrattuna edellisvuoden vastaavaan aikaan.

Kevään aikana olemme myös lanseeranneet uuden, vapaasti katsottavan tv-kanavan: naisille suunnattu Frii täydentää kanavaportfoliotamme, joka tavoittaa nyt entistä paremmin kaikki kaupallisesti kiinnostavimmat kohderyhmät ja tarjoaa mainostaja-asiakkaillemme entistä kattavamman kokonaisuuden. Friin Suomen markkinoilla uudentyyppinen ohjelmatarjonta on saavuttanut katsojien suosion, ja kanava on kasvattanut osuuksiaan nopeasti.

Pääkanavamme TV5 tarjoaa eniten tv-ensi-iltaelokuvia Suomessa, viihdyttäviä kotimaisia ja ulkomaisia sarjoja sekä kiinnostavia dokumentteja.

Kutonen on nuoremmille mieskatsojille suunnattu vauhdikas kanava, jonka ohjelmisto koostuu viihteellisistä ulkomaisista ja kotimaisista sarjoista, realitysta sekä elokuvista. Kutonen on Suomen nopeimmin kasvava vapaasti katsottava tv-kanava.

Portfolioomme kuuluu myös laaja valikoima laadukkaita maksukanavia.

Discovery Networks Finlandilla on noin 42 työntekijää Suomessa ja se on osa globaalia mediayhtiö Discovery Networks Internationalia (DNI). DNI toimii yli 196 maassa tavoitteenaan tarjota laadukasta, inspiroivaa ja viihdyttävää ohjelmasisältöä kaikille ympäri maailman. Lisätietoa osoitteesta www.discoverycommunications.com

Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus, AdvantEdge, tammi-toukokuu 2015, 10+, sis. vieras- ja ajassa siirretyn katselun 26/5/2015 asti.

Lue lisää kanavistamme