TV5:n NHL-ottelu tavoitti jättiyleisön – suoratoistopalvelu Dplay triplasi kävijämääränsä

Torstaina 1.11. nähty NHL-ottelu Florida-Winnipeg sai suomalaisen kiekkokansan tv:n ääreen. TV5:lla nähty ottelu tavoitti 792 000 suomalaista keskikatsojamäärän ollessa 353 000. Ottelu oli ohjelmapaikkansa selvä voittaja ja torstain katsotuin ohjelma kohderyhmässä 25-54.

Ottelu nähtiin suorana myös Discovery Networks Finlandin suoratoistopalvelussa Dplay. Jääkiekko kiinnosti myös netti-tv:n puolella, sillä Dplay triplasi eilisen ottelun ansiosta kävijämääränsä.

– Isot ilmiöt keräävät nykyisen pirstaloituneenkin katselun aikana suuret joukot ruutujen ääreen. Jääkiekon ympäriltä ilmiöitä syntyy ja lätkä on ollut meille ilonaihe olympialaisten miljoonaluvuista lähtien. Eilisen osalta kiitokset viihdyttävän tuotannon tehneelle Viasatin tiimille ja illan sankarille Patrik Laineelle ovat myös paikallaan. Tänään jatketaan!, iloitsee Discovery Networks Finlandin urheilupäällikkö Antti Haajanen.

Discoveryn suuret menestykset tavoittavat myös entistä paremmin mainostaja-asiakkaat.

– Olemme yhä relevantimpi kumppani massoja tavoitteleville mainostaja-asiakkaille, jotka hakevat brändillensä näkyvyyttä uskottavassa ja turvallisessa ympäristössä. Urheilusisältöä kulutetaan tunteella ja yhteisöllisesti, ja mainonta osana tällaista koko kansan ilmiötä koetaan erittäin positiivisena, fiilistelee Discovery Networks Finlandin myyntijohtaja Elina Valtia.

NHL-huuma saa jatkoa tänä iltana, kun Winnipeg ja Florida kohtaavat jälleen.

2.11.

19.30 NHL Studio
20.00 NHL: Winnipeg-Florida

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Posted in Ajankohtaista.
Discovery Networks Finland

Discovery Networks Finland

marraskuu 2, 2018, kello 13:20