TV5:n kanavailme uudistui

Discovery Networks Finlandiin kuuluvan TV5:n kanavailme uudistuu 1.8. Raikastunut uusi ilme on saanut inspiraationsa suomalaisesta designista ja geometrisistä kuvioista.

TV5:n uudistuksessa vaihtuvat kanavan logo, kaikki kanavan graafiset elementit sekä värimaailma. Uudesta ilmeestä on vastannut englantilainen suunnittelutoimisto Red Bee, joka on ollut myös suoratoistopalvelu Dplayn raikastuneen lookin takana.

– TV5:lla on pitkään ollut vakiintunut kanavailme, mikä kaipasi kunnon tuuletusta. Yhdessä Red Been ja oman markkinointitiimimme kanssa toteutettu uusi, raikas ja kerrassaan moderni kanavailme huokuu vahvasti tätä hetkeä, toteaa tyytyväisenä Discovery Networks Finlandin markkinointijohtaja Natalie Nsubuga.

Red Been toimitusjohtaja Andy Bryant on äärimmäisen tyytyväinen onnistuneeseen lopputulokseen.

– Projekti oli luovaa yhteistyötä meidän ja Discovery Networks Finlandin graafisen tiimin kesken. Tavoitteenamme oli luoda uusi, rohkea ja yksinkertainen visuaalinen ilme, jota inspiroi suomalainen design. Toiveissamme oli vahva brändi-ilme, mikä tekee TV5:sta erilaisen ja toimii kaikilla alustoilla sekä erilaisissa applikaatioissa, toteaa Bryant.

Discovery Networks Finlandin lippulaivakanavasta on kasvanut koko kansan kanava, joka tavoittaa yli 2,3 miljoonaa suomalaista viikoittain. TV5:n kaupallinen katseluosuus on kasvanut viimeisen kahden vuoden aikana 15 prosenttia. Kanavan ohjelmasisällöt houkuttelevat entistä enemmän suomalaisia tv:n ääreen myös tulevana syksynä, jolloin tarjolla on enemmän kotimaisia ohjelmia kuin koskaan aiemmin.

– TV5:lla puhaltavat nyt uudet tuulet. Panostamme merkittävästi ohjelmasisältöihin, joten halusimme, että uudistumisemme näkyy myös kanavan ilmeessä. Nyt isolla kädellä päivitetty uusi ilme viestii kasvustamme isoksi tv-kanavaksi, iloitsee Nsubuga.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Posted in Ajankohtaista.
Discovery Networks Finland

Discovery Networks Finland

elokuu 1, 2019, kello 10:37