Natalie Nsubuga on Discovery Networks Finlandin uusi markkinointipäällikkö

Natalie Nsubuga on nimitetty Discovery Networks Finlandin uudeksi markkinointipäälliköksi. Tehtävässään hän vastaa kaikesta Discoveryn markkinoinnista.

Nsubuga on työskennellyt Discoverylla helmikuusta 2018 alkaen markkinointipäällikkö Tuuva Harjanteen vanhempainvapaan sijaisena. Harjanne siirtyy kohti uusia haasteita opiskelemaan itselleen uutta tutkintoa.

Natalie Nsubugalla on vankka media-alan osaaminen. Hän on työskennellyt kuusi vuotta MTV3:lla vastaten muun muassa Avan ja MTV3:n markkinoinnista. Digitaalista osaamista Nsubuga on kartuttanut työskennellessään mediatoimistossa sekä Sulakkeella. Discoverylla hän on ollut mukana lanseeraamassa vuoden 2018 Pyeongchangin talviolympialaisia sekä suoratoistopalvelu dplayta.

Discovery Networks Finlandin toimitusjohtaja Leah Hooper on iloinen saadessaan Natalien pysyvästi osaksi tiimiä.

–    Natalie on viimeisen vuoden aikana vastannut isoista kokonaisuuksista Discoverylla ja osoittanut olevansa vankka markkinointialan ammattilainen. Olen iloinen, että Natalie jää osaksi Discovery-perhettämme, sanoo Hooper.

Nsubuga jatkaa roolissaan hyvillä mielin.

–    On mahtavaa päästä jatkamaan työskentelyä osana loistavaa Discoveryn porukkaa. Olen jo nyt tehtävässäni päässyt tekemään upeita uusia ja tuloksekkaita juttuja. Kuluva vuosi tuo lisää haasteita pöydälleni ja odotan niitä innolla, Nsubuga sanoo.

Discovery Networks Finlandin markkinointipäällikkö Tuuva Harjanne siirtyy innostunein, mutta samalla haikein mielin uusien haasteiden pariin.

–    Kuuden vuoden aikana olen saanut kasvaa Discoveryn kanssa, välillä suurinkin harppauksin. Tulin rakentamaan markkinointia ja työni on antanut paljon enemmän. En olisi voinut kuvitellakaan että lanseeraan useita tv-kanavia ja lopuksi vielä Pyeongchangin talviolympialaiset. Nyt keskityn laajentamaan osaamistani opiskelemalla tulevaisuuden bisnestä ja johtamista sekä tutkimaan uusia mahdollisuuksia media-alalla tai sen ulkopuolella. Toivotan Natalielle ja Discoverylle kaikkea hyvää tulevaan, sanoo Harjanne.

Leah Hooper on tyytyväinen ja kiitollinen Harjanteen antamasta panoksesta Discoverylle vuosien ajan.

–    Tuuva on upea ja osaava markkinointialan konkari. Hän on perustanut Discoveryn nykyisen markkinointitiimin, jota on johtanut rautaisella ammattitaidolla. Haikein mielin toivotan hänelle kaikkea hyvää uusien haasteiden parissa, sanoo Hooper.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Posted in Ajankohtaista.
Discovery Networks Finland

Discovery Networks Finland

huhtikuu 29, 2019, kello 10:24