Dplay-suoratoistopalvelu on uudistunut

Discoveryn suoratoistopalvelu, dplay, on saanut täysin uuden ilmeen. Palvelun uudelleenbrändäys on osa kansainvälisen tv-toimijan tavoitetta kasvaa entistä isommaksi digitaalisessa tekemisessä.

– Dplay lanseerattiin vuonna 2014 muissa Pohjoismaissa ja syksyllä 2018 ansiokkaasti Suomessa. Dplayn uusi ilme on osa kansainvälistä digitaalista kasvustrategiaa. Halusimme rakentaa visuaalisesti rikkaan, tunnistettavan ja ajattoman ilmeen, joka tukee tavoitteitamme ja ennen kaikkea mahdollistaa kuluttajalle saumattoman ja mahdollisimman mielyttävän käyttökokemuksen, iloitsee Discovery Networks Finlandin markkinointijohtaja Natalie Nsubuga.

– Uusi visuaalinen identiteetti on otettu nyt käyttöön. Ilme on raikas ja leikkisä. Palvelu ja sen markkinointi täydentyvät yli 10 000 tunnilla viihdettä. Toivomme, että kuluttajat pitävät uudistetusta kokonaisuudesta, jatkaa Nsubuga.

Jo alkumetreiltään lähtien dplay on ollut Discoverylle äärimmäisen tärkeä tuote ja panostukset palveluun ovat kasvaneet suuremmiksi vuosi vuodelta. Dplay on tällä hetkellä saatavilla kaikissa Pohjoismaissa: Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Tämän lisäksi palvelu löytyy Italiasta, Alankomaista ja Espanjasta.

– Viime vuosina koko ajattelumme televisiosta on muuttunut. Digitaaliset suoratoistopalvelut olivat aiemmin vain tapa nähdä jälkikäteen jaksoja, joita ei ollut ehtinyt katsomaan perinteisestä tv:stä. Nyt dplay on meille ehdottomasti yksi tärkeimmistä tuotteistamme. Suoratoistopalvelumme vaikuttaa siihen, miten suunnittelemme, teemme ja julkaisemme sisältöämme. Lineaarinen ja digitaalinen tekeminen kulkevat Discoverylla käsi kädessä. Kaikki tekemisemme kietoutuu yhteen. Jokainen tuotteemme julkaistaan siellä, missä se parhaiten tavoittaa yleisönsä, kertoo Discovery Networks Finlandin toimitusjohtaja Leah Hooper.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Posted in Ajankohtaista.
Discovery Networks Finland

Discovery Networks Finland

maaliskuu 8, 2019, kello 10:23